فراخوان «دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر» منتشر شد

فراخوان «دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر» منتشر شد
سه شنبه, 23 آذر,1400

فراخوان مقالات «دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر» از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر در فراخوان دومین دوره این رویداد علمی پژوهشی آورده است: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با همکاری دانشگاه علم و فرهنگ از پژوهشگران در تمامی حوزه‌های مرتبط با مطالعات و پژوهش‌های نشر برای ثبت و ارائه مقالات خود در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر دعوت به عمل می‌آورد. آثار پژوهشی مرتبط با «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» که به عنوان محور ویژه این کنفرانس مشخص شده‌ است، به طور خاص مورد توجه قرار دارد.

 پذیرش و ارائه مقالات در این کنفرانس به زبان فارسی یا انگلیسی خواهد بود و چکیده مقالات در محدوده 200 تا 250 واژه قابل دریافت است. مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 فروردین 1401 اعلام شده است. پژوهشگران می‌توانند چکیده مقالات خود را به همراه عنوان مقاله، مشخصات نویسنده، اطلاعات تماس‌ و بیوگرافی کوتاه (حدود 50 کلمه) نویسنده از طریق سامانه آنلاین کنفرانس به نشانی http://pubconf.isba.ir ارسال کنند.

 بر اساس این فراخوان، شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر و ارائه مقاله در این کنفرانس علمی پژوهشی بدون هزینه ثبت‌نام است. پذیرش مقالات در این کنفرانس نیز بر اساس نتیجه داوری  خواهد بود. چکیده مقالات پذیرش‌شده در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد و صاحبان آثار برگزیده نیز در قالب پنل‌های علمی این کنفرانس سخنرانی خواهند کرد.

 کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نشر از کلیه مقالات مرتبط با نشر در موضوعات و حوزه‌های پژوهشی مختلف استقبال می‌کند. محورهای مطالعاتی پیشنهادی برای مقالات ارسالی، در دو بخش اصلی و ویژه عنوان شده است.

 بخش اصلی با عنوان «پژوهش‌های نشر» شامل محورهایی نظیر فرصت‌ها و چالش‌های نشر دانشگاهی، اقتصاد و بازاریابی نشر، سیاست‌گذاری نشر، مخاطب‌شناسی، نیازسنجی و تولید محتوا، مالکیت فکری، حقوق معنوی و اخلاق حرفه‌ای در نشر، فناوری‌های نرم و سخت در چاپ و نشر، نشر الکترونیک و تولید محتوای دیجیتال، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، کتاب‌داری، علم اطلاعات و دانش‌شناسی است.

بخش ویژه این کنفرانس نیز با عنوان «ادبیات معاصر ایران؛ ابعاد فرهنگی» است که محورهای فرهنگ عامه و ادبیات فولکلور، نظریه و روش پژوهش در ادبیات معاصر، جریان‌شناسی شعر معاصر، جریان‌شناسی نثر معاصر، ادبیات پایداری و مقاومت، ابعاد فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان، نقد ادبی و روایت‌شناسی، ترجمه و ادبیات معاصر و ترویج زبان و ادب فارسی را در برمی‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس می‌توانند به پایگاه اینترنتی این رویداد به نشانی http://pubconf.isba.ir مراجعه یا با شماره تلفن‌های 66491338 و 66491338 تماس حاصل کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سازمان انتشارات جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2022 isba.ir All rights reserved.